vrijdag, december 23, 2005

Trans-Siberian Express
























De treinreis van Moskou naar Vladivostok spookt al een tijdje door mijn hoofd. In Brussel is er nu een Europalia-tentoonstelling die opgevat wordt als een virtuele treinreis tussen Moskou en Vladivostok.

Onderweg ontmoet je de Chanti in Tjoemen en kom je in contact met de berencultus. In Novosibirsk kom je in contact met de sjamanistische rituelen,....

Ik denk dat ik in de komende jaren deze meer dan 9.000 km lange treinreis zal doen.

Maar als voorbereiding ga ik volgende week een dagje naar Brussel en ga ik de tentoonstelling "Trans-Siberian Express" bekijken in het Koninklijk Museum voor Kunst en Geschiedenis

meer info : http://www.kmkg-mrah.be/nl/algemeen/tentoonstellingen_nu.html

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Doen !
Mijn ma is geweest met 1 of andere vrouwenbond en vond het een prima tentoonstelling.
Kies wel je dagje uit, dat je niet verzeild geraakt tussen autobussen van KAV of CMBV
elzebubbel

Anoniem zei

one-way ticket ??

de bevers zei

one way ticket, one way ticket ... to the moon

Nee anonymous, zo gemakkelijk kom je niet van mij af. In Vladivostok neem ik dan het vliegtuig terug