maandag, december 12, 2005

Isn't it time "The Babys"





















Gisterenavond hebben we deelgenomen aan de quiz in de St. Georges. Ons team, frituur André, behaalde een verdienstelijke 6de plaats. De muziekvragen en de vragen over seriemoordenaars waren niet aan ons besteed.

Volgende maand zijn we terug van de partij want quiz en een goed glas wijn blijken de ideale combinatie om een winteravond gezellig door te brengen.

Thuisgekomen zapte ik nog even en belandde ik op VTM "X - Factor". De commerciële hoer Koen Wauters kondigde de winnaar aan nl. een zekere UDO. Zijn nieuwe single "Falling in Love" zou op 23 december in de platenzaken liggen.

Toen ik het nummer hoorde, kreeg ik braakneigingen en werd ik woedend. Dit was gewoon een verkrachting van het nummer "Isn't it time" van The Babys.

Dit nummer herinnert Murke aan een uiterst romantisch moment in zijn leven evenals de nummers "Porque te vas" en "La Colegiala" (hoy te visto, con tus libros caminando y tu carita de coquita, colegiala de mi amor ....)

Die debiel van een Wauters kon er op zijn minst bij vertellen dat het een cover was van The Babys maar nee .....

In plaats van zo'n programma's te bekijken, speel ik in het vervolg beter een spelletje ........ mens erger je niet

Indien je nog een geschenk zoekt voor onder de kerstboom. De CD "Anthology" van The Babys is een pracht van een verzamel CD.

1 opmerking:

Anoniem zei

behoedde u voor namaak, er zijn 2 versie van het anthomogy album uit ,zoek de expanded versie , waarvan de klankkwaliteit beter is dan de gewone versie, of koop gewwon een van de cd's aan midprice,head long , union jack of koop de solo cd's van John waite,
t'is maar dagget weet,
le conaisseur
redel