donderdag, december 22, 2005

Messiah












Kraakje Pluimstaart raadde me aan eens te kijken naar "MESSIAH".

Gisterenavond bekeek ik 2 opeenvolgende afleveringen op video. Wel, het bevalt me uitstekend. In tegenstelling tot Dalziel & Pascoe, Midsomer Murders is MESSIAH veel ruwer.

Ik was als het ware aan het scherm gekluisterd. Zelden keek ik zo gebiologeerd toe.

Vanavond kan je de eerste aflevering zien van MESSIAH IV "The Harrowing". In het totaal duurt deze film 4h30. De volgende afleveringen kun je volgende weken zien

info http://www.bbc.co.uk/northernireland/drama/messiah/index.shtml

Dus stem vanavond om 21h40 maar af op CANVAS !


2 opmerkingen:

Anoniem zei

wij zij hier absolute fan
dorito

de bevers zei

HELP HELP HELP

Ik had mijn video verkeerd geprogrammeerd. Heeft er iemand een video of DVD van de eerste aflevering ?

Laat mij maar iets weten

Murke