vrijdag, december 02, 2005

Squashweddenschap

't mienwerkerke en Ivan met het Korte Vingertje hebben me enkele maanden geleden aangeduid als scheidsrechter voor een belangrijke squashweddenschap.

Ze hebben al een tijdje getraind dus heren de weddenschap zal plaatsvinden op donderdag 9 februari 2006 in de Squashclub. Past dit voor de heren en de supporters ?

Onlangs speelden beide heren squash en na afloop kon men het volgende gesprek horen vanuit de douche

't mienwerkerke : Vanne, wat is dat daar ip joene tuut ?
Vanne : Ja, ik heb een briefke van 50 € laten tatoeëren ip miene tuut
't mienwerkerke : waarom ?
Vanne : Dat heeft twee redenen. Vooreerst zie je joen geld groeien en ten tweede ik vind het helemaal niet meer erg als vrouwen aan mijn geld zitten

1 opmerking:

Anoniem zei

Beste,

Helaas, op 9 februari heb ik de laten.

Haha, hoor ik Vanne al roepen, 't mienwerkerke probeerd er vanonder te muizen, 't mietje.
Wel mijn beste vriend, ik zal er zeker zijn.
Mijn rakketje met geel handvat is reeds besteld nu nog enkel een datum afspreken wanneer we moeten komen bqq.

't mienerkerke