dinsdag, december 13, 2005

Status Quo




















De laatste dagen heb ik al een 6-tal telefoontjes gekregen van perslui met de vraag naar info inzake Status Quo. Blijkbaar word ik beschouwd als aanspreekpunt in België van Quo ?

Voor diegenen die het nog niet weten. Rick Parfitt (Status Quo) is geopereerd aan zijn keel en de december optredens in Groot-Britannië werden afgelast (zie onderstaande persmededeling)

Duroc Management and Clear Channel Entertainment regret to inform the public that the current Status Quo UK tour will be cancelled with immediate effect. Guitarist and Founder member Rick Parfitt has been suffering from a throat problem. Simon Porter, the band's manager, said, "This morning he saw Consultant Stephen Toynton ENT surgeon at the Nuffield Hospital in Plymouth who has expressed concern with a growth in Rick's larynx and has recommended that it requires urgent investigation. Consequently all 9 shows on the current sell out UK tour have been cancelled. Whilst the band obviously regret having to disappoint their fans they are thankful for their understanding at this difficult time and look forward to seeing them soon. The cancelled shows will not be re-scheduled. Tickets will be fully refunded at the point of purchase.

De Europese festivals waaronder Schwung 2006 komen niet in het gedrang liet het management me verleden week reeds weten.

De onderhandelingen met de andere headliners zijn nog altijd lopende en zien er goed uit en de agent van Quo bevestigde me vandaag nog eens dat we ons geen zorgen hoefden te maken over Rick Parfitt. De Europese optredens gaan door zoals gepland.

En nu maar hopen dat de andere headliners spoedig bevestigen want ik wil starten met de promo.

Wachten op bevestiging van artiesten vind ik ieder jaar uitermate lastig want overal waar je komt, zagen de mensen aan je kop en moet ik telkens hetzelfde verhaal afsteken nl. de bands worden pas bekendgemaakt na 100% bevestiging en onderhandelingen kunnen gemakkelijk 3 à 5 maanden aanslepen. En nu maar duimen !

Geen opmerkingen: