zaterdag, december 10, 2005

De Neveneffecten & according to Bex

















Gisterenavond zat Murke gezellig thuis weg te dromen met het boek "de Historicus". Murke dronk een glas Bordeaux "Cavetour 2004". Dit wijntje was een tip van Herwig Van Hove in de Knack van enkele weken terug. Het is een uitstekende, betaalbare Bordeaux. Je kan "Cavetour 2004" kopen in Delhaize voor 4,49 € per fles (uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding).

Murke onderbrak zijn leesbezigheden voor 2 programma's nl.

"De Neveneffecten" op Canvas (zie foto). Murke vindt dit sublieme humor !! Meerdere malen moest ik luid schaterlachen voor mijn scherm (en ik ben nochtans geen snelle lacher). De aflevering heette "Wildlife" en was een natuurdocumentaire die gedraaid werd met weinig middelen. Het sappig Gents accent versterkte het humoristisch karakter. Heb je de aflevering gemist dan kan je ze zondag a.s. 11/12 nog eens bekijken om 22h25 op Canvas. En blijf zeker kijken tot na de generiek want dan krijg je nog het beste van de aflevering te zien

"According to Bex" op Canvas. Om 23h30 keek Murke naar de eerste aflevering van deze nieuwe BBC Comedy-serie. Het behandelt de verschillen tussen mannen en vrouwen binnen een relatie en het is genieten. Met deze serie moet je niet schaterlachen maar toch toverde er zich nu en dan een glimlach op Murkes gezicht. Murke zal volgende week zijn video programmeren want deze serie bevalt hem.

Nog enkele uren gelezen in "De Historicus" en mijn verbeelding sloeg op hol zodat ik met angst ingeslapen ben.

En nu ga ik in het bad met ......... jawel "De Historicus" (bij gebrek aan Joke Van de Velde)

Geen opmerkingen: