donderdag, december 15, 2005

Stockholm here we come




















Vanavond vertrekken we naar Stockholm.

Zopas mijn valies gemaakt en ik heb een exemplaar meegenomen van "De Gelaarsde Kat". De slange en kort vingertje vroegen me gisteren of ik hen voor het slapengaan even wou voorlezen uit een sprookjesboek. Blijkbaar vertellen Ma en het hamstertje hen iedere avond een sprookje

Maar mijn versie van de gelaarsde kat is wel iets pikanter. Maar ja,...

Zopas even gekeken op de webcam van Stockholm en ik heb gezien dat er reeds een beetje sneeuw ligt

http://www.retea.se/kamera/kamera.htm

Groot was mijn verbazing echter toen ik bemerkte dat "kort vingertje" in mijn naam een bericht gepost heeft op deze site aan de linkerzijde. Met de inhoud van het bericht ga ik echter akkoord.

De volgende berichten krijg je (misschien ?) vanuit Stockholm

Ook nog even het weerbericht bekeken en het ziet er goed uit. Koud met een beetje sneeuw

http://weather.cnn.com/weather/forecast.jsp?locCode=ESSA

Geen opmerkingen: