vrijdag, maart 17, 2006

Joke Van de Velde

Trouwe Murke-lezers zullen weten dat ik vorig jaar een tijdje samengewoond heb met Joke Van de Velde. Maar na tal van zaken besloten we uit elkaar te gaan.

Kijk bijv. in het archief van 26 augustus t.e.m. 30 augustus 2005. Het betreft de artikels "Een doodgewone dag ten huize Murke". Begin bij 26 augustus ! (zie onderstaande link)

http://murke.blogspot.com/2005_08_01_murke_archive.html

Maar sedert begin februari trekken we weer nu en dan met elkaar op. Het klikt weer tussen Joke en Murke. Er is echter één probleem. Telkens we ergens afspreken, belt ze me op dat ze iets later zal zijn. Eerst maakte ik mij daar druk om maar nu kwam ik via een bewakingscamera te weten wat de reden is. Ja ...... blondjes en hersencellen het blijft een zeldzame combinatie

Bekijk onderstaande beelden van de bewakingscamera

Geen opmerkingen: