woensdag, maart 08, 2006

Alice Cooper op Schwung 2006

New York - 31 oktober 2001

Ik ging "The Roseland Ballroom" binnen alwaar Alice Cooper optrad. Het zou mijn vierde Alice Cooper - optreden uit mijn leven worden.

De locatie was ideaal nl. een ouderwetse ballroom inclusief parket, veel rood fluweel, spiegels.... een ideale locatie voor 4.000 uitzinnige Cooperfans.

Het tijdstip ! Inderdaad HALLOWEEN en dat wordt gevierd in New York. Achter de bar bestelden fotomodellen verkleed als supersexy verpleegsters. Sommige van die exemplaren staan nog altijd op mijn netvlies gebrand. Zelden zo kwistig omgesprongen met fooien.

Eerst 2 supportacts en klokslag middernacht kwam "The Prince of Darkness" himself op het podium voor een memorabel optreden. Die sfeer, het optreden, de omkadering.... kortom het geheel zorgde ervoor dat dit misschien wel mijn mooiste optreden ooit was.

In mijn hotel droomde ik 's nachts dat Alice Cooper op Schwung stond maar 's morgens was ik realistisch genoeg om te beseffen dat dit nooit zou lukken. Maar het is toch gelukt want op 27 mei kun je Alice Cooper zien op Schwung 2006 www.schwung.be

Als opwarmertje hieronder de video "Poison" van Alice Cooper

6 opmerkingen:

Elsbabbel zei

blijven jagen op jouw dromen, Murke !
Wie weet ??
AC/DC
RED HOT CHILI PEPPERS
ZZ TOP
...
een vrouw ?
gewoon blijven dromen !

Anoniem zei

den frank doettem weer,
allez mannekes , bedankt hem met ne groten havana en we spreken af dat we hem ne keer laten winnen in de kaarte , kwestie van het spreekwoord , een kinderhand is gauw gevuld in dachtig te zijn.
dre uit el.

Anoniem zei

Elsbabbel op Arrow (3 uur !!), ikke op 27 mei vanaf 23.15 u. Dinsdaglief

Anoniem zei

Volgens wilde geruchten zal op 27 mei vanaf 23.15 u. de H&M gesloten zijn.
't mienwerkerke

de bevers zei

En kijk eens op teletekst pag 811

de bevers zei

En kijk ook even op www.festivalinfo.nl