woensdag, maart 01, 2006

Schwung website










Gisteren hadden we maar liefst 2.243 bezoekers op de Schwungwebsite www.schwung.be

Dit aantal verpulverde meteen het vorige record nl. 1.450 bezoekers op 21 mei 2005.

Graag had ik gisteren reeds het volledig programma bekendgemaakt maar het duurt een beetje langer met de twee headliners waarmee ik nu nog onderhandel. Dus nog een beetje geduld.

Hierboven ook het mooi artikeltje in de KW van afgelopen week.

't mienwerkerke drukt deze week de tickets. In de loop van volgende week zullen deze af zijn. Informeer maar bij jullie vriendenkring hoeveel tickets jullie nodig hebben. We gaan dit jaar voor een vol huis.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Reeds zoveel bezoekers, en dan hebben ze nog niet eens de nieuwe site gezien......

El Fish

Anoniem zei

En waarom maak je geen melding van de kleurenreportage op de rechterbladzijde van de Krant van West-Vlaanderen? Onder de rubriek: "Els Pieters laat Murke een poepje ruiken"...

de bevers zei

Beste Els,

Niet gezien ! Normaal besteed ik 5 minuten aan het lezen van de volledige Weekbode. Ik bekijk de Weekbode nog even als ik bij mijn ouders ben want ikzelf ben niet geabonneerd op deze krant.

De titel van de rubriek vind ik wel leuk. Ben benieuwd naar de initialen onder het artikel