donderdag, maart 16, 2006

Schwung 2006 in de stations

















In december ging ik naar Brussel met de trein. Het was al een tijdje geleden dat Murke de trein nam en de trein is inderdaad altijd een beetje reizen.

In de wachtzaal in Roeselare keek ik naar de lichtkrant en las ik alle boodschappen. In Brugge moest ik even wachten en terug keek ik naar de lichtkrant.

Alle boodschappen op die lichtkrant had ik dan ook twee maal gelezen op één dag. Ik vond dat een uitstekend promomiddel voor Schwung 2006 ( www.schwung.be )

Onlangs vroeg ik dan ook de tarieven op bij de firma Comabel en die vielen mee met als gevolg dat je vanaf morgen, vrijdag 17 maart, in alle onderstaande stations, per dag minstens 100 "Schwung 2006" spots kan aanschouwen en dit tot en met 17 april

12 NMBS stations

Aalst
Gent St. Pieters
Lokeren
Sint-Niklaas
Berchem
Herentals
Mechelen
Blankenberge
Brugge
Kortrijk
Oostende
Roeselare

2 metrostations

Antwerpen Groenplaats
Antwerpen linkeroever

Als je in de komende dagen/weken in één van bovenstaande stations komt, kijk dan even of onze spot te zien is op de lichtkrant en laat het maar weten in comments. Eén spot bestaat uit 4 beelden.

2 opmerkingen:

Elsbabbel zei

Els Pieters,
hou je dit even in de gaten ?

Anoniem zei

in Brugge station kun je schwung 2006 al zien op de lichtkrant

schoon reklaam