woensdag, maart 08, 2006

Leve de vrouwen !!

Murke houdt van vrouwen. Hij vindt het fascinerende wezens die nauw aanleunen bij het verschijnsel "mens". En op deze vrouwendag wenst hij deze creaturen dan ook het allerbeste toe.

Normaal lacht Murke nooit met vrouwen op de vrouwendag maar Elsbabbel had vandaag volgende verspreking in petto.

Elsbabbel : "Murke, ik ga op 21 maart kijken naar Fat Slim in de Banana Split"

wanneer men dit vertaalt naar mensentaal krijgt men het volgende : "Murke, ik ga op 21 maart kijken naar Magic Slim in de Banana Peel".

Tja, blijkbaar heeft Pittem niet langer het monopolie op versprekingen. En worstelt Elsbabbel met een dilemma, zal ze nog een Banana Split verorberen of zal ze een Fat Slim dieet volgen.

Don't worry Elsbabbel, je ziet er nog altijd schitterend uit evenals alle vrouwen die deel uitmaken van De Bevers.

Ridder Murke

3 opmerkingen:

Elsbabbel zei

Koene ridder,
Ge hebt volledig gelijk,
ik ben er totaal niet bij met mijn kop vandaag, maar ja, 't is dan ook vrouwendag en dan moet ge de madammen ALLES vergeven.
Best dat ge hier trouwens maar 10 minuten binnen geweest zijt, het is al de hele dag dat ik dingen achterstevoren zeg. Zo wisten de kinderen bvb dat Rumke ging komen
nadat ik thuis was van de Loraflux

alzebebbel

Anoniem zei

Van versprekingen gesproken.
K.V.: het zou handig zijn moesten we een crisisteam hebben.
't Mienwerkerke: Ja, maar ze moeten wel een beetje van alles kunnen. Alé, hoe noemt dadde were. Eeeuugh, "Handige Barry's"
Hilariteit.

K.V.

Anoniem zei

"Leve de vrouwen !!" Zal ik onthouden, Murke ! Dinsdaglief