woensdag, maart 08, 2006

Telex
















Mijn voorkeur qua muziek gaat naar het stevige werk. Daarnaast heb ik ook een voorliefde gehad voor elektro o.a. Gary Numan, Front 242, Kraftwerk...

Nu kan ik daar niet meer zo van genieten maar de recente Telex-versie van "On the Road Again" vind ik subliem.

Bekijk en beluister het op http://www.telex-music.com/video.html

En voor de mensen die het Belgische Telex niet zouden kennen. Ze deden ooit mee aan Eurosong met "Eurovision" en zorgden voor de klassieker "Moscow Disco"

Het is vreemd maar "on the road again" doet me met plezier de dag beginnen

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zit al in level 3
't mienwerkerke

Anoniem zei

inderdaad
heel vreemd
die computerstemmekes, bwurk

Elsbabbel zei

anonymous,
niet moeilijk, hoor
gewoon jouw stembanden binnenste buiten trekken en het geluid komt vanzelf, bwurk trouwens ook