zondag, maart 26, 2006

Stomme films & Schwung 2006



















Afgelopen week zag ik in Terzake een reportage over cinema "De Keizer" in Lichtervelde. De bazin van 't spel was 78 jaar maar uiterst lucide van geest. Toen de reporter vroeg : "Draaiden ze hier vroeger stomme films ?" antwoordde ze uiterst gevat : "je bedoelt waarschijnlijk films zonder klank want nu draaien we hier veel films met geluid en vele speciale effecten maar toch blijven het soms stomme films". Voor mij tot nu toe de quote van 2006 !

Zopas weer even mijn emails gecheckt en de Schwung-bezoekers leven mee met ons festival. Vele mensen zijn bereid om affiches en flyers te verspreiden in hun streek. Hieronder een selectie uit de vele spontane antwoorden op onze nieuwsbrief. Het verheugt me tevens dat vele Schwung-medewerkers er ook dit jaar hun beste beentje voorzetten. Hopelijk houden ze dit nog negen weken vol.


Hello
Merci pour votre mail
Je travaille à la gare de Marbehan,en Ardenne et ce serait bien de coller une affiche à cet endroit et même dans la région.
Si je pouvais avoir 3 ou 4 affiches grand format et +/- 20 dépliants ce serait formidable.

Mon adresse:
LAMBERT THIERRY
TONNY N° 57
6680 SAINTE-ODE


Hello bonjour,
Il me faudrait trois ou quatre affiches et une vingtaine de flyers. Je vais déposer ça chez Gibert à Paris. Je connais bien les vendeurs et il accepteront volontiers de parler de vous. A bientôt
Patrick


Je mag mij altijd een deel flyers opsturen, ik kom regelmatig in M.O.D in Hasselt.
Plus ik kom in verschillende rock cafe’s, je ziet maar wat je opstuurt een 40 a 50 is zeker genoeg.

Lorenzo


Graag gat ik een vijftal affiches van jullie ontvagen om in mijn stamcafés uit te gangen.
hallo frank we hebben elkaar ontmoet op 25 januari aan de ingang van vorst voor het concert van dep purper.

GRTS een fan


Heykes,

Graag had ik een vijftal affiches ontvangen en een flyer of 20 als het mogelijk is

groetjes niekie


ik wil wel een vijftal affiches en een pakje flyers . met vriendelijke groeten nikki


kan je me 5 posters en wat flyers zenden voor mijn zaken in blankenberge en menen?Tattoowendy,kerkstraat 39 8370 Blankenberge


Bonjour,
je suis interessé pour mettre un peu d'affiches et de dépliants sur le littoral 62 pour le festival.. En ce qui concerne le nombre : quelques affiches (4 ou 5 pas plus), par contre, une cinquantaine de dépliants seraient les bienvenus.
Voici mon adresse :
Lefebvre Stéphane
60 allée des Mésanges
62780 Cucq
France


hallo,

Ik kreeg jullie nieuwsbrief waarin staat dat affiches en flyers besteld kunnen worden.
Zou het mogelijk zijn een tiental affiches te bekomen en wat flyers. We zouden die verdelen in de café's in de buurt.
Gelieve alles te sturen naar:
Vandenbulcke Gino
Ezelbrugstraat 63
8930 Menen



Bonjour,

Comme chaque année, pourrrais-je recevoir une dizaine d'affiches, affichettes et dépliants concernant le Schwung 2006.

Je pourrai ainsi vous faire de la pub...

Voici mon adresse :

BAGINSKI Bernard
1102 rue MONTGOLFIER
62800 LIEVIN
FRANCE


Graag had ik zo'n 6-tal affiches ontvangen ; aantal flyers
mag je zelf beslissen.(ik zal m'n uiterste best doen om alles
aan de man te brengen). Bedankt op voorhand !!!

Van Den Bogaerde Jan
Statiestraat 83
9870 Zulte


Good day,

Kunnen jullie een 3-tal affiches opsturen voor de lokale promo ?
Many thx,

Benny Lingier
Groenestraat 70
B-8210 Zedelgem


Dag Frank,

Ik ben verhuisd naar Kortrijk en woon op 50 meter van de studentencafé's
Misschien kan ik daar wat affiches en/of flyers afgeven.
Indien nodig :

Franky Ledoux


Beste,

Ik zou graag 10 affiches toegestuurd krijgen om in Halle en Sint-Pieters-Leeuw uit te hangen.

U kan deze opsturen naar volgend adres :
Timo de Groot
Galgstraat 155
1600 Sint-Pieters-Leeuw

.......

5 opmerkingen:

Elsbabbel zei

veel plooigenot, Murke

Anoniem zei

Hebben jullie het festival al aangemeld bij www.cultuurweb.be ?? Ik krijg ze alvast nog niet als resultaat van een zoekopdracht. En neen, dat ligt niet aan de kwaliteit van de zoekopdracht!

Elsbabbel zei

Pieters,
hebt ge al uw ticket ?????????

Anoniem zei

Ik wacht totdat Schwung als "cultureel" genoegen bevonden wordt om op cultuurweb aangekondigd te worden! Een beetje secretaresse bij het poepsjieke advocatenkantoor Almachtige, Huppelkont, Lawaaimaker en Partners moet immers op haar reputatie letten...

Anoniem zei

Els Pieters, de afwezigen zullen ongelijk hebben ! Dinsdaglief