maandag, maart 27, 2006

Mijn auto heeft het begeven
















Zaterdag heb ik in recordtempo een wagen gekocht. Om 9h00 koos ik een wagen en om 9h40 was alles reeds in orde nl. de koop gesloten, mijn verzekering aangepast bij mijn agent,.... Er zijn mensen die er meer tijd overdoen om een bloes te kiezen :-)

Ik kocht een primera wagon dci. Vooral het dashboard met de achteruitcamera vind ik wel tof (zie foto).

Ik vroeg mijn garagist wat de doodsoorzaak was van mijn vroegere oldsmobile en het verdict luidde : "je hebt waarschijnlijk onlangs overgewicht vervoerd". Ik pijnigde mijn hersenen maar vond de oplossing niet tot 't mienwerkerke me vertelde dat zondagmiddag enkele heerschappen hun borstomtrek, heupomtrek en gatomtrek gemeten hadden. Nu bleek dat ik deze week het dikste gat vervoerd had,... Ja, 'k zal in mijn nieuwe wagen vanaf nu alleen "Bolles lievelingskutje" meenemen :-)

3 opmerkingen:

Elsbabbel zei

Murtie,
Blok vanbuiten :
www.Elsbabbel.blogspot.com
Archieven : post dd 7.1.2006
punt 12

Nog altijd niet genoeg vrouwenboekskes gelezen op uwen wc ?

de bevers zei

Ik respecteer al jaren puntje 11 ! Als dat niet schoon is

Anoniem zei

Een auto met een achteruitcamera. Of is het een achterruitcamera? Ideaal om na te gaan of je niet geflitst bent! Of maak je er opnames mee? Murke als een volleerde Big Brother. Seksistisch is hij al...