vrijdag, maart 03, 2006

Eetzwesen ?












Gisteren in de laatste show was Annemie Struyf te gast. Ik vind dit een plezante, toffe madam maar ze spreekt zo raar. Ze articuleert nauwelijks, heeft een vreselijk accent en zingt bijna voortdurend.

Daarom moet je goed luisteren. En gisteren had ze het tot 2 x toe over eetzwesen. Ik begreep echt niet waar ze het over had maar na de 2de keer, herhaalde Marc Uytterhoeven het woord en het bleek om aidswezen te gaan.

Verder toonden ze een hilarisch fragment van haar toen ze de slappe lach kreeg in een talkshow. Voordien had ze één glaasje Champagne gedronken. Ik zou zeggen, VRT geef haar een talkshow bijv. "Coupe Champagne", een programma waarin gast en interviewer tijdens het gesprek menig coupke champagne achteroverkappen. Ik zie al de uitzending voor mij dat Godfried Danneels te gast is en dat Annemie zegt : "Godfrietje, heb je hem eigenlijk al eens gebruikt ?"

Geen opmerkingen: