vrijdag, maart 10, 2006

Reacties op Schwung nieuwsbrief

You got mail !

Ik krijg zeer veel mails binnen op onze nieuwsbrief. En tot op heden zijn deze alle positief. Een kleine bloemlezing

amai !! (boogietown)

De MAX !!! (Stefaan Beel)

Felicitations, encore une super affiche,,,,, sans vous flatter, c'est le meilleur festival de Belgique.
Je ramenes pour ma part une trentaine de francais du forum statusquo France (dont je fais partie).

Tout ceci est dit en toute sincerité

Francis

Proficiat met de ronduit schitterende affiche voor dit jaar. Dit
is meer dan zeker de naam Classic Rock Festival waardig !!! (vggs)

Allereerst proficiat met het programma van Schwung dit jaar. Ik ben zelf hevige Status Quo fan, maar de rest mag er ook best wezen.
Zou het mogelijk zijn mij een 5-tal posters/affiches op te sturen (als ze klaar zijn), zodat ik mee wat reclame kan maken in de omgeving van Antwerpen?
Alvast bedankt voor je medewerking.
Mvg
Eddy De Vooght

je mag ons dus zeker op Schwung verwachten.
ls we je tegenkomen zll. We u ne goeien betalen.

Groetjes
Heidi De Nil


Hallo,

Jullie zijn ook STERK BEZIG !!!

Proficiat met jullie line up.

Mvg

Hans/GROEZROCK

Below is the result of your feedback form. It was submitted by
(annekevandamme@hotmail.com) on Friday, March 10, 2006 at 08:00:13
---------------------------------------------------------------------------
Comments : In één woord : WAW

nu nog de rest van de bende warm maken (zal geen probleem zijn) met zo'n affiche...
Vorig jaar lag ik met heel veel spijt in het hart in het ziekenhuis, maar DAT maakt alles goed zunne!
tot dan
grtjs Ann


Below is the result of your feedback form. It was submitted by
(hugo.standaert@telenet.be) on Friday, March 10, 2006 at 10:21:33
---------------------------------------------------------------------------
Comments: wat een fantastische line-up. Schwung overtreft zichzelf. Blij dat ik mijn kaart reeds in januari besteld heb (voor € 14,00 méér pinten kunnen drinken)

1 opmerking:

Elsbabbel zei

er is een noodkreet binnengekomen vanop de Zuidpool
kijk maar op www.Elsbabbel.blogspot.com