woensdag, januari 25, 2006

Vergelijk jezelf met een dier



















We zullen even een testje doen. Je mag je huidig seksleven vervangen door het seksleven van één van onderstaande dieren. Welk dier kies je ?

OLIFANT
BONOBO
FRUITVLIEG
FREGATVOGEL
TIJGER
REGENWORM
KIKKER
OESTER
ZEEPOK

Heb je jouw keuze gemaakt ?
Lees niet verder als je jouw keuze nog niet gemaakt hebt !

Dus, enkel als je een dier gekozen hebt, mag je verder lezen

Bekijk het volgende artikel

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GDPN69MG

Welk dier hebben jullie gekozen en gaan jullie akkoord met jullie keuze ?

Hopelijk heeft 't mienwerkerke niet gekozen voor het seksleven van een kikker :-)
Diegenen die voor een olifant gekozen hebben, zitten duidelijk met den opkuis nadien
Ik denk dat vele mannen zich kunnen vinden in een tijger. Maar wie durft het toegeven ?
Een rugliggende oester zal het toch niet gemakkelijk hebben :-)
......

3 opmerkingen:

Elsbabbel zei

bonobo

PS eigenlijk ben ik een otter kijk maar eens op elsbabbel blogspot

Anoniem zei

't mienwerkerke heeft gekozen voor de bonobo en niet de kikker. Hoewel 't mienwerkerke toch kikkertjes kan lokken, zie foto 6 ma's feest, maar 't is dan wel niet met mijn zware basstem.

Ik veronderstel dat David koos voor de fruitvlieg.

Anoniem zei

Voor de lol gekozen voor een fregatvogel, wat dat ook moge wezen en ik kan mij er wil in vinden

Vero