woensdag, januari 04, 2006

Het ware geheim van de slange !
























Om 17h15 kreeg ik een telefoontje van "de Slange". Hij vroeg me om naar "De Preute" te komen want hij wilde na zovele jaren zijn geheim verklappen.

Aangekomen in "De Preute" zat de slange aan de toog. Hij riep me even apart en zei dan :

"Murke, ik ben de onechte zoon van Rudy Cloet, de ex-cafébaas van 't Kruis"

Ik kon het niet geloven en keek rond want ik verwachtte toch minstens één verborgen camera maar toen de slange in tranen uitbarstte, begon ik te twijfelen.

We dronken menige pint en toen kwam een bejaard homopaar "De Preute" binnen. Eén van de homo's zei tegen de slange : "maar jij bent toch de zoon van Rudy Cloet ?" en vervolgens zei hij : "O, jammer dat ik niet val op magere tettings, ik val meer op molliger mannen waar er pak aan is, zoals je knappe vriend, precies een filmster !" (waarbij hij wees naar mij)

Ik reageerde niet en zei tegen de slange : "In het kader van de vrije nieuwsgaring, zal ik dit voorval vermelden op mijn weblog". Waarop de slange zei : "als je dat doet, schrijf ik in 'comments' dat die homo verliefd op je was". Bij deze ben ik hem voor

Na nog een paar pinten, liet ik "de slange" achter in 't café. Ondertussen lag "de slange" reeds in de armen van de troostende, sympathieke homo's.

Wie had dat gedacht..... "de slange" de zoon van Rudy Cloet

1 opmerking:

Anoniem zei

volgens rudy cloet werd de slange verwekt op de wei waar jaren later
het schwung festival plaats vond,
dus papa snake en de slange back to their roots,
schwung 2010 op hun eigen wei.
durven frank
Edel.r