woensdag, januari 18, 2006

Murkes nachtmerrie
















Ik zag bovenstaande foto en daaronder stond "Turkije topbestemming 2005" m.a.w. het
klootjesvolk zit massaal aan een overvol strand in Turkije te genieten (?) van hun welverdiende vakantie.

Na een dagje bakken als worstjes op een BBQ, wil het klootjesvolk natuurlijk biefstuk-frites. En als de Turkse ober hen niet snel genoeg bedient, kan het klootjesvolk hun dagelijkse sloganeske taal hanteren.

Deze foto is voor Murke een absolute nachtmerrie. Ik zou veel liever mijn vakantie doorbrengen in het Muziekbos te Ronse, ergens in de Westhoek,...... dan dat ik als een kuddedier dien te vertoeven op een overvol strand bevolkt door randdebielen.

Maar ja, zolang die kuddedieren daar zitten of concerten van Clouseau, Natalia of Frans Bauer bijwonen, heb ik er geen last van.

Elk zijn meug .....

Op zo'n moment krijgt Murke zelfs medelijden met dinsdagliefje die het klootjesvolk daarheen dient te loodsen

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik zorg er gewoon voor dat ik zelf meer plaats heb op de 'toffe plekskes'. Wie mij niet doorheeft, moet maar tussen de paraplu's op het strand gaan zitten. Een (toch niet zo) dom blondje alias dinsdaglief.