vrijdag, januari 06, 2006

UIT DE ZEER OUDE DOOS !!!



















Ik kan nu mijn dias omzetten naar digitale foto. Ik heb duizenden dias uit een ver verleden.

Nu en dan zal ik er enkele publiceren in deze rubriek "UIT DE ZEER OUDE DOOS" !

Vanzelfsprekend zit daar zeer veel "bezwarend materiaal" tussen maar dat zal ik niet publiceren.... tenzij er een speciale reden toe is :-)

KLIK OP DE FOTO'S VOOR EEN GROTERE WEERGAVE

foto 1 : In een ver verleden ging Murke nog op camping aan de zee. Op de foto o.a. Knud Knudsen & Trappistenglas, De Keniaan (diegene zonder broek) en zijn zusjes , de slange met beginnende baard, de zus van Compostela ligt op de grond en Murke met sigaret in de muil

foto 2 : De kinesist van de Scorpions met zijn uiterst bevallige deerne

foto 3 : De Keniaan en nonkel Jan zwaar aan den drank

1 opmerking:

Elsbabbel zei

mijn ribben doen zeer van 't lachen
nog nog nog !