maandag, januari 30, 2006

Roeselare - Brugge
























Gisteren ging Murke met Opa, 't mienwerkerke, Bol & Fredflik naar de derby van "de Vloanders" nl. SV Roeselare - Club Brugge.

De aftrap werd gegeven door Tanja Dekstier. Ik herinnerde me dat zowel opa als 't mienwerkerke op Oudejaarsavond "Tanja Dekstier" gekozen hadden als hun "favorite one night stand".

En dat was er aan te zien. Opa probeerde over de dranghekkens te kruipen maar zijn opkomende erectie zorgde ervoor dat hij kwam vast te zitten. Met behulp van stewards en het Rode Kruis kon Opa worden bevrijd uit deze netelige situatie.

't mienwerkerke probeerde met Tanja Dekstier op de foto te staan maar ook dit lukte niet want hij kreeg plots een SMS'je dat zijn schoonfamilie bij hem thuis was en plichtbewust ging hij dan ook direct naar huis. Dit was echter zijn versie.... Murke denkt echter dat 't mienwerkerke het volgende SMS'je kreeg van dinsdagliefje "Mienwerkerke, ik heb terug mijn sexy rokje aangetrokken. Ik hou dit rokje nog 20 minuten aan dus ..... ".

Opa en 't mienwerkerke spraken nog af om op 15 februari naar de Spil te gaan want dan treedt Tanja Dekstier daar op. Jajaja, je leest het goed..... in de cultuurtempel van Roeselare kun je Tanja Dekstier voor 20 € aanhoren. Hopelijk is deze prijs inclusief oordopjes.

De match zelf dan. Wel Roeselare had geen probleem met die janetten uit Brugge. Brugge kreeg echter in de tweede helft een geschenk van de scheidsrechter. Toen janet Portillo de bal met de hand meenam, liet de scheidsrechter na om te fluiten. Dus werd het 1 - 1.

Na afloop van de match, zei Fredflik het volgende : "Murke, het duurt nog een tijdje voor ik 40 word maar ik ben bereid om in mijnen bloten te lopen op het veld van Roeselare, van pinanti tot pinanti, tijdens de match Roeselare - Brugge". We noteerden dit maar Murke hoopt dat Roeselare en Brugge binnen 10 jaar elkaar treffen tijdens de beker want anders zal die weddenschap niet kunnen plaatsvinden daar Roeselare in eerste klasse zal spelen en Club Brugge in derde klasse.

Geen opmerkingen: