maandag, januari 16, 2006

Het Roxane moment










































KLIK OP BOVENSTAANDE FOTO'S VOOR EEN GROTERE WEERGAVE

Ik werd wakker in mijn zetel. Op de televisie was er Eurosong nl. de supersexy Roxane met het nummer "push it".

Dit bracht me direct terug naar vandaag. Even reconstrueren :
  • supersexy vampen. Vrouwen op hun verleiderlijkst incl. stiletto's, boots, sexy panty's, make-up,.....
  • witte limousine
  • polonaise op de markt
  • de dikke acrobaat van gisteren was nu busker en deed iedere hond schrikken met "woef woef"
  • veel te veel drank
  • Murke danst ?
  • Herman Brusselmans verandert de titel van zijn boek "Het mooie kotsende meisje" in "het mooie kotsende Koentje"
  • Matanza & 't mienwerkerke geven zich over aan de Griekse beginselen
  • Onze ma is ook "con brio" geslaagd voor deze tweede opdracht

Ondertussen klopt er voortdurend een mannetje met een hamertje op de binnenkant van mijn hoofd. Meneer Dafalgan brengt de oplossing.

Ik dommel terug in en droom dat ik een gouden ketting draag. Vrouwen vechten om mijn hemd open te doen en trekken borsthaartjes uit Murkes torso......... Hevig zwetend word ik wakker. Gelukkig was dit laatste maar een droom ...... stel je voor Murke met een gouden ketting !

3 opmerkingen:

Anoniem zei

dromen ?

wait and see

Anoniem zei

Ondertussen zijn we reeds dinsdag en 't mienwerkerke heeft nog altijd dat vreselijke maandag gevoel.
Zondagnacht moest 't mienwerkerke enkele keren haast maken om op die pot in het kleine kamerken te geraken.
Waarschijnlijk iets verkeerd gegeten.
Het liep eruit zoals ze het voorbije weekend binnen waren gestroomd.
Wat wil je. 2 opdrachten voor Ma in 1 weekend die op een SCHITTERENDE manier volbracht werden.
Bravo Ma, ook voor de andere vrouwkens.

Na het zien van deze foto's weet ik nu waarom 't mienwerkerke met het schijt zat zondagnacht.

Gisteren dus gebeld naar het werk en zong het lied van FB " 'k nu even geen tijd..."

Anoniem zei

Nog minder comments zou ik zeggen. 'k Heb duidelijk 2 prachtige feestjes gemist ! Ma : bravo !!!! Fuivers : lastige maandag gehad ??? Dinsdagliefje