donderdag, januari 26, 2006

Gedichtendag























't Is vandaag gedichtendag dus ....


Terwijl de meid en de knecht
paarden
op de hooizolder boven de stal
stal de dief in de stal
de paarden.
Hij las 't blad der grote gezinnen
en zat zich even te bezinnen.
Hij zag er wel iets in
in een groter gezin
en riep algauw zijn vrouw naar binnen
The Whale in the Thames talked to me
'I am totally lost, let me free''
This town is too hectic''
And I'm quite dyslexic''
I've followed signs 'Wales' as you see

4 opmerkingen:

Anoniem zei

3 nails + 1 cross = 4 given

Jesus

Anoniem zei

Jantje zag een pruim hangen. O wat werden zijn eieren groot

Huido Hezelle

Elsbabbel zei

denkt u ook wat ik denk en zou je het durven zeggen wat dat dan ook moge wezen god murke schrijft bloedhekele poëzie als ik hem was sprong ik in de gracht hoe krijg ik het toch weer uit mijn bek overboord gezet nou spuiten maar makker je krijgt een minuut

Anoniem zei

IN HET VOORBIJ GAAN
Zij kwam
ik stond
stil
bij de
gedachte

't mienwerkerke