woensdag, augustus 09, 2006

Waar had ik dit nog gezien ????
























Ik kreeg van onze fotograaf bovenstaande foto van Elsbabbel van "mijn K3". Deze foto deed me echter aan iets denken. Waar had ik dit nog gezien ?

Plots dacht ik het gevonden te hebben. Ik keek in mijn kast waar nog een geschenk lag dat ik ooit kreeg van een paar smeerlappen (zie onderstaand). Er was wel enige gelijkenis maar het was toch dat niet wat ik zocht.













Plots wist ik het weer. Snel in de wagen gesprongen en naar 't mienwerkerke gereden. Er was niemand thuis maar ik heb de sleutel van de achterdeur. Vlug naar de slaapkamer en inderdaad wat vond ik daar onder het bed (zie onderstaand). De gelijkenis is frappant

1 opmerking:

Elsbabbel zei

In your dreams, Murke.
Ik ben hier gewoon een hoge do aan het oefenen !