donderdag, augustus 31, 2006

En de eindbestemming is .... (deel 2)

Lees eerst onderstaande post en dan dit deel 2.

CD uit A. was de eerste die Argentinië geantwoord heeft (als eerste antwoord). Wel CD uit A. ik breng een geschenkje mee voor jou uit Argentinië. Er is nog iemand die fout antwoordde maar die toch een geschenk mag verwachten :-)

Vrijdag 15 september

Vlucht van Buenos Aires naar El Calafate, jawel in Patagonië (zie mijn droomreis in het archief, artikel "Zuidelijk Patagonië en Vuurland" van 28 juli)

http://murke.blogspot.com/2006_07_01_murke_archive.html

Ik verblijf er 5 dagen in het supergezellige hotel Meulen. Jammer dat ik daar alleen zal vertoeven. Bekijk de website van dit hotel en droom even weg

http://www.hosteriameulen.com.ar

Zaterdag 16 september

Murke waagt zich op het Argentino meer en maakt een boottocht naar de Upsala en Oneli gletsjers



















Zondag 17 september

Bezoek aan de spectaculaire Perito Moreno gletsjer + trekking op de gletsjer (dit is echter afhankelijk van het weer, duimen dat het mooi weer is !). Dit is al jaren een droom van mij



















SURPRISE : 's avonds mag ik mijn derde surprise openen. Op de omslag staat het volgende te lezen. "Openen op 17 september om 20h00. Als je deze enveloppe vroeger openmaakt, loop je 3x tegen dezelfde paal"

Zondag 18 september

Een volledige dag surprise ! Ik denk dat het iets magisch wordt

Maandag 19 september

Een volledige dag wandelen in de wijde natuur van El Calafate. Mijn longen zullen juichen




















Woensdag 20 september

Vlucht van El Calafate naar Buenos Aires waar ik nog twee dagen verblijf in het prachtige hotel
Vista Sol. http://www.vistasolhotels.com/vistasolbuenosaires/index_e.html

Donderdag 21 - vrijdag 22 september - zaterdag 23 september

Nog 2 dagen Buenos Aires verkennen d.i. veel wandelen, initiatieles tango volgen, de smaakpapillen verwennen en een passend gechenk zoeken. Vrijdag om 21h40 vlieg ik dan naar Madrid. Aankomst in Madrid zaterdag 23 september om 14h30. Om 16h20 heb ik dan mijn laatste vlucht naar Brussel (aankomst 18h35) en daar wacht me dan een diner by candlelight.



















Ik zal proberen dagelijks een kort verslagje te plaatsen op mijn weblog van mijn Argentinië - reis, vergezeld van enkele foto's

4 opmerkingen:

Anoniem zei

tip ter voorbereiding van de trip : jean raspail !

Anoniem zei

Mmmmmm, ben benieuwd wat dat zal worden....Ne T-bone steak, nen tango, een rode roos, een stukste cactus. Wou dat je al terug was.
CD uit A

de bevers zei

CD uit A,

Misschien geef ik vanuit Argentinië via mijn blog wel een tip. Kwestie van de nieuwsgierigheid nog wat op te drijven

Anoniem zei

Jamaar, als we zo beginnen.... ge weet dat vrouwen heeel nieuwsgierig zijn hé! En ik krijg daar groen plekken van....