donderdag, augustus 10, 2006

Terug een gezellig verjaardagsfeest

Roeselare donderdagmorgen 03h00

Ik vertrok thuis omstreeks 18h00 en heb uitermate genoten van "Matanza's 50th Birthday Party". De mensen waartussen ik graag vertoef, de schitterende Ugly Buggy Boys uit Brussel en dan pure funk/soul door 3 zwarten (met heerlijke uitstapjes naar de Afrikaanse muziek). Dit was bijna perfectie maar dit kan ook niet anders met een drummer/zanger die nog het podium deelde met Johnny Guitar Watson & Marvin Gaye.

Hieronder vind je reeds 30 foto's terug zonder commentaar, ik heb een beknopte selectie gemaakt. Morgen meer tijd om de filmpjes te monteren,..... Sommige foto's gebeurden "in the heat of the night" dus til er niet te zwaar aan. Enjoy en herbeleef ... en herbeleef .... en herbeleef

Klik op de foto's voor een grotere weergave !!

Ik wil eindigen met Matanza's woorden : "Ik zie jullie allemoale vrei geirne"

Een nog altijd supergelukkig Murke

P.S. Het valt mij op dat iedereen lacht op de foto's. Goed teken zeker

Slaapwel !!!
























2 opmerkingen:

Anoniem zei

herken ik daar niet mijn lieve
zwarte vriendin "with three entrances of love?"

vgm

de bevers zei

vgm,

Jaja, je vriendin lag al die tijd onder het bedde van "de slange" :-)