dinsdag, augustus 08, 2006

Mijn verrassingsreis !
























(deze foto is GEEN tip !)

Van 5 september tot 23 september vertrek ik op verrassingsreis. Zoals eerder geschreven, koppel ik een wedstrijd aan mijn verrassingsbestemming. De persoon die de eindbestemming raadt (land + stad) krijgt van mij een geschenk uit de eindbestemming.

Na iedere tip mag je jouw bestemming veranderen. Maar de eerste die de juiste bestemming raadt en vervolgens bij deze bestemming blijft, krijgt een geschenk.

Murke ontving reeds TIP 1 nl.

De eindbestemming bevindt zich onder de evenaar

En vandaag ontving Murke volgend bericht

Je hebt geen inentingen nodig voor je geheime bestemming. Alles is ingeboekt, de vliegtickets zijn uitgeschreven en de verrassingen ter plaatse in orde gebracht.
Dus alles ziet er goed uit. De volgende tip zal in de brievenbus verschijnen één van de volgende dagen.... Spannend hee !

Groetjes,

Kris
www.surprisetravel.be

Momenteel hebben volgende personen reeds een gokje gewaagd. Heb je nog geen gokje gewaagd, doe het dan in "comments". Wil je jouw gok veranderen, doe dit dan ook in "comments". In de loop van deze week krijg je nog een extra tip

CD uit A. PERU
Els Pieters NIEUW - ZEELAND : Auckland en het Waipoua Kauri Forest Park
Snake CHILI
Nonkel AUSTRALIE
Hvl INDONESIE, Jakarta

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Starten in brazilië
tussenvlucht
eindigen in argentinië

Wim

Anoniem zei

Ik trek mijn antwoord terug in want voor Peru heb je inentingen nodig.

Dan zal het ongetwijfeld Zuiden van Zuid - Amerika zijn.
Denk ook Argentinie, misschien Chili.

Anoniem zei

De zuidpool