woensdag, augustus 16, 2006

Mijn verrassingsreis













Zopas kreeg ik weer een berichtje van Kris. Ik word er zelfs al een beetje verliefd op :-)

Het betreft geen tips maar meer info ivm mijn reis. Toch één tip, er is sprake van vluchten

Sommigen lieten me weten dat hun gok niet meer voorkwam op de lijst. Maar ik heb alle bestemmigen die boven de evenaar lagen geschrapt dus Canada, Cuba,... zitten er niet meer bij.

Deze mensen mogen echter altijd opnieuw gokken. En ik heb nog niets gehoord van mijn favoriete meisjes uit het reisbureau op de markt in Roeselare, angst om af te gaan als een gieter ?

Hoi Frank,

Zou je nog eventjes volgende informatie kunnen doormailen? Nummer van uw internationaal paspoort, uitgifte datum en vervaldatum.

Om je eventjes op de hoogte te houden : alle vluchten zijn uitgeschreven, het is een gevarieerd programma met 3 toffe surprises en de bestemming is .... nog geheim.

Alvast bedankt !

Kris
Kris Van der Donck

Surprise Travel

Geen opmerkingen: