woensdag, augustus 30, 2006

En mijn eindbestemming is .........




ARGENTINIE (inderdaad één van mijn droombestemmingen)















Mijn reisschema ziet er als volgt uit

dinsdag 5 september

Vlucht Brussel - Madrid - Buenos Aires : iets meer dan 15 uur onderweg. Ik overnacht er in
het prachtige hotel "Reconquista Garden" http://www.buenosaires.com.ar/reconquista_garden_1.html

woensdag 6 september

Volledige dag in Buenos Aires

























Om 20hoo mag ik mijn eerste surprise-omslag openen. Op de omslag staat te lezen "Openen op 06 september om 20h00. Als je deze enveloppe vroeger openmaakt, zal je de hele dag hinniken"

Donderdag 7 september

SURPRISE 1 in Buenos Aires. Razendbenieuwd wat dit zou kunnen zijn

Vrijdag 8 september

Neem ik een binnenlandse vlucht van ongever 1.400 kms naar het Noordelijk gelegen SALTA
alwaar ik slaap in het luxe hotel "Hotel Del Virrey"




http://www.hoteldelvirrey.com.ar

zaterdag 9 september

Ga ik naar San Antonio de los Cobres in de Puno (een vlakte in de Andes) en bezoek ik tevens Purmamarca

















's avonds om 20h00 mag ik mijn tweede verrassingsomslag openen. Op de omslag staat volgend bericht te lezen "Openen op 09 september om 20h00. Als je deze enveloppe vroeger openmaakt, valt al je haar uit in de volgende 10 seconden"

Zondag 10 september

SURPRISE n° 2, OH, I love it !

Maandag - dinsdag 11-12 september

Tweedaagse in het Noorden met o.a.

natuurpark Cardones, Quebrada de las flechas, wijnproeven in Cafayate


































Ik overnacht in het prachtige ranchhotel "Los Jazmines" in Salta

Bekijk even de website en droom weg http://www.houseofjasmines.com/ingles.htm

Woendag 13 september

Massage, stoombad, sauna in "Los Jazmines", super relaxen !!

Donderdag 14 september

Binnenlandse vlucht van Salta naar Buenos Aires

Het vervolg van mijn reis kan je morgen lezen in deel 2 maar ik kan nu al vertellen dat voor mij een droom werkelijkheid wordt !

Geen opmerkingen: