vrijdag, augustus 04, 2006

De terugkeer & de confrontatie met K3

De autorit van Berlijn naar Roeselare verliep in extase. Ik dacht voortdurend aan JJ waarmee ik me twee dagen rotgeamuseerd heb. Er is wel één probleem tussen mij en haar nl. 900 kms en een leeftijdsverschil van 20 jaar (en nee, ze is geen 61 jaar zoals Matanza opmerkte :-)

We hebben afgesproken dat ik eind oktober terug naar Berlijn ga maar momenteel voel ik me uitstekend, het is alsof ik op wolk zweef. Een overheerlijk gevoel dat ik echt nodig had

Toen ik aankwam in "de poane preute" dacht ik dat ze deze week het alcoholniveau sterk verhoogd hadden van de Primus. Dzeejus hoe zagen kort vingerke, 't mienwerkerke en Matanza eruit. Matanza feliciteerde me wel met mijn geluk en dat siert deze mens.

Dinsdagliefje en Tetje kwamen aan en beide complimenteerden me met mijn super sexy kapsel. Maar daarop zeiden ze dat ze niet tevreden waren met mij als manager van "de nieuwe K3". Je moet weten dat Tetje, Dinsdagliefje en Elsbabbel deel uitmaken van deze band. Na een kort gesprek bleek terug dat de zwarte van K3 (Elsbabbel) mijn instructies niet doorgegeven had ....

Maar ja, Murke wil vooral een goede sfeer behouden bij de meidengroep en stelde dus een verrassingsetentje voor op de kosten van de manager . Hij zou de drie meiden oppikken en we zouden samen van een gezellig etentje genieten op een plaats die de manager bepaalt. Murke heeft al iets uitermate interessant in gedachten. Er was wel één conditie nl. de wederhelften moesten akkoord gaan dat ze hun vrouw een avond en een nacht zouden missen. Tot mijn verbazing was de reus direct akkoord maar 't mienwerkerke weigerde pertinent dat zijn vrouw aan zoiets zou meedoen. Was het de drank ? Het probleem met het podium ? ...... wie zal het zeggen

Maar Murke geeft de leden van "de nieuwe K3" en hun echtgenoten nog één kans. Ben je als echtgenoot akkoord dat Murke je vrouw voor één avond/nacht verwent via de smaakpapillen, laat het weten via comments. En de nieuwe K3 moet uiteraard ook laten weten of ze akkoord gaan om een avondje/nachtje te stappen met hun manager.

Vanzelfsprekend volgt nadien een gecensureerd verslag op Murke.

Murke volledig ontdaan van aardse besognes en enkel denkend aan de voorbije dagen en nachten

2 opmerkingen:

Anoniem zei

't mienwerkerke is diep bedroefd dat het maar voor één nacht is maar kan er wel mee leven.
Groet

Anoniem zei

Ik ga akkoord. Ben ik tenminste weer een avond op mijn gemak.