maandag, juni 13, 2005

Wie gaat er mee naar dreverock ?


In het kader van het aanhalen van de vriendschapsbanden, gaan we ons a.s. zaterdag 18 juni bezatten op Dreverock in Oekene. Op het podium o.a. The Ugly Buggy Boys, The Occasional Band,.... De tickets worden betaald van de kassa van de Bevers. Voor het drankverbruik kunnen we echter niet instaan. Heb je zin om mee te gaan, laat het me dan weten en ik bestel je ticket(s). Tot zaterdag

P.S. Er zijn extra foto's toegevoegd op de photoblog www.flickr.com/photos/murke
Het thema is .... liefde is ...... Posted by Hello

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ga mee

BOL

Anoniem zei

Heb zelf al 2 vrijkaarten. Wordt de waarde dan omgewissekd in dranbons? Hahaha
Andy

Anoniem zei

Weet er iemand wanneer wie speelt?

't mienwerkerke

Anoniem zei

ik weet wie wanneer waar speelt .

Anoniem zei

Ik ook