dinsdag, juni 28, 2005

Spreuk van de dag




















Murke keek raar op toen hij volgende mail in zijn mailbox kreeg

"Murke, ik lees met plezier jouw stukjes maar deze zijn geschreven uit het oogpunt van een man. Daarom zal ik nu en dan wat weerwerk bieden tegen dit mannelijk geweld. Hierbij vind je een spreuk waar veel waarheid in vervat zit. Ik roep ook alle vrouwelijke lezers van Murke op om nu en dan eens een stukje te mailen naar Murke. Hopelijk plaatst hij dit dan op zijn weblog." een anonieme vrouw

reactie van Murke : Het doet me uitermate plezier dat er zo'n mail binnenkomt en als er stukjes gemaild worden die qua kwaliteit OK zijn (zowel door mannen als vrouwen), dan zal ik ze met plezier op mijn weblog plaatsen. Al of niet anoniem, volgens de wensen van de schrijfster of schrijver. Ik zou zeggen laat jullie mails maar komen. Stukjes proza, gedichten, cartoons, foto's, weblinks, recensies van gelezen boeken, concerten,....... je kan het zo gek niet bedenken of het kan op Murkes weblog verschijnen. Ik beoordeel dan of het past op mijn weblog en als het voor niemand kwetsend is. Mailen kan je altijd naar info@debevers.be