woensdag, juni 01, 2005

het plaagske

Gisterenmiddag at ik een spaghetti en ik voelde dadelijk dat deze mij niet beviel. Waarschijnlijk was ik al iet of wat ziekjes maar het werd 'a hell of a night'.

Omstreeks 16h00 kreeg ik rillingen in armen en benen en begon de vliegende spetter zich te manifesteren. Tot op heden reeds meer dan 10 x op de pot gezeten. Ik besloot mijn GSM en computer af te zetten en dronk veel water. Mijn eetlust was volledig weg.

's nachts had ik het afwisselend super heet (hevig zweten) en ijskoud. Om het uur moest ik wel naar het toilet spurten voor de spetter. Omstreeks 05h00 deze morgen (na een slapeloze nacht) kwamen de kotsneigingen op. Het toilet vulde zich met de spaghetti die ik 17 uur geleden opgegeten had. Nog meerdere bezoekjes aan het toilet drongen zich op.

Het is nu 10h30, ik heb de meest noodzakelijke zaken gedaan. Mijn lichaam is nog altijd ontregeld (enkel water kan ik drinken). De trillingen in armen en benen beginnen weer zodat ik vanaf nu eindelijk de slaap probeer te vatten in mijn bed. Vanaf nu GSM en computer terug uit tot morgen. En hopelijk is dit plaagske dan verdwenen

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Murke,
Troost u, u bent niet alleen.
Het Schaap heeft er ook van gehad dit weekend. Ook de kalkoen en frans hadden ervan.
Ikzelf had het zondagnacht. Wakker geworden en vlug richting kleine kamer en heb beide zijden kunnen gebruiken. s' anderdags suf en ook zweten en koude rillingen. Pas gisteren ben ik er doorgekomen.
't zal dus wel een plaagje zijn.
Het gaat wel over.

't is om er het schijt van te krijgen hé!

't mienwerkerke

Anoniem zei

Vinger in het keelgat en / of zoutpruimen mannekens !!!