dinsdag, juni 14, 2005

Boekentips ?

De komkommertijd is aangebroken. Op de televisie is het kommer en kwel met uitzondering van de schitterende serie "Las Vegas", maandagavond laat op VT4.

Maar met het mooie weer in het vooruitzicht is het ideaal om ergens in een bos een boek te lezen. Als ik in interviews boektentips lees, pen ik deze neer met de bedoeling deze boeken ooit eens te lezen. Meestal leiden deze tips naar goede literatuur.

Op mijn lijstje staan momenteel onderstaande titels :

  • "Kentucky Killer" van Arne Dahl
  • "De dag na morgen" van Allan Folsom
  • "De Junius brieven" van Robert Goddard
  • "Secretum" van Monaldi & Sorti

Vanzelfsprekend mag dit lijstje uitgebreid worden. Indien jullie boekentips hebben mag je deze altijd in 'comments' schrijven, evtl. met een korte beschrijving. Ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn

Indien je tijd hebt om een paar boeken te lezen kan ik je onderstaande titels aanbevelen

  • "het parfum" van Süsskind, maar iedereen zal dit wel reeds gelezen hebben
  • "terugkeer naar Clouds Frome" van Robert Goddard (en al zijn andere boeken)
  • "Hotel New Hampshire" van John Irving

Het comité ter bevordering van het lezen

Geen opmerkingen: