maandag, juni 27, 2005

Herman Brood leeft !!




Groot was mijn verbazing toen ik op Graspop plots Herman Brood zag. Ik wou zekerheid en ging dus naar hem toe en daaruit volgde onderstaand gesprek :

Murke : Dag Herman

Herman : Dag Murke

Murke : Herman, wanneer ben je aangekomen in Dessel

Herman : Saturday night

Murke : Herman, mag ik je een pint aanbieden

Herman : Dope Sucks

Murke : Herman, wat is de vierkantswortel van 225 ?

Herman : I'll never be clever

Toen was ik het zeker. Herman leefde nog.

Op zondag uitermate genoten van DIO. Dit was voor mij het absolute hoogtepunt van Graspop 2005. Hij eindigde met 3 nummers uit zijn Rainbow-periode nl. Man on the silver mountain, Gates of Babylon en Long live rock & roll en hij eindigde zijn set met een nummer uit zijn Black Sabbath periode nl. Heaven and Hell. Die jonge kutgroepjes kunnen een voorbeeld nemen aan deze opa van 62 jaar. KIPPENVEL !!!

Ondertussen vertelde de omroeper nog een geslaagd grapje : "beste mensen, zopas is het Belgisch kampioenschap wielrennen gestart. Er waren slechts 6 coureurs want diegene met Michelin-banden zijn niet gestart." hahahahaha

Ik heb nog enkele sfeerbeelden op mijn photoblog geflikkerd. Zoals altijd hou ik het echt bezwarend materiaal achter de hand voor een speciale gelegenheid.

Bekijk het op www.flickr.com/photos/murke

Klik op de foto's voor een grotere weergave !

2 opmerkingen:

Anoniem zei

murke : herman, zie je mij nog geern ?
herman : I love you like I love myself

Anoniem zei

murke: Herman, vind je dat ik soms overdrijf?
Herman: maak van je scheet een donderslag