donderdag, juni 09, 2005

en nog meer foto's

Velen vroegen me of ze nog eens de foto's konden bekijken van de opbouw van Schwung. Daarom heb ik vanaf nu een photo-blog waarop nu en dan foto's zullen verschijnen voorzien van mijn commentaar.

Indien je niet akkoord gaat met mijn commentaar, kan je per foto jouw commentaar geven via 'comment'. Heb je een idee voor een leuke oneliner bij een foto, aarzel dan niet om deze als comment toe te voegen.

Ik weet dat velen van jullie ook over foto's beschikken die nog net het daglicht mogen zien, wel gastjes, waar wacht je op, maak ook je eigen photo-blog en laat de wereld meegenieten van jouw foto's.

Voor een grotere weergave van de foto's, klik op de foto. Om de 'comments' volledig te lezen, klik op de eerste zin van de comments.

Zou je graag een foto hebben, mail me dan het nummer van de gewenste foto en ik mail je het origineel door

Murkes photo-blog vind je op volgende site

http://www.flickr.com/photos/murke

Geen opmerkingen: