vrijdag, juni 10, 2005

Even naar het buitenland

Deze morgen stond ik op en ik wilde even een dagje rust. Dus besloot ik om even naar Lille te gaan. Eerst een martino gegeten in de resto op de E403 en dan vol goede moed naar Lille. Alhoewel het slechts 40 kms van Roeselare verwijderd is, voel ik me toch zoals in Parijs. Redenen daarvoor zijn o.a. die kleine ronde marmeren tafeltjes die ondersteund worden door die gietijzeren ornamentele voeten, de excellente koffietjes en vooral de flair van de Franse dames.

De Humo lezen op de "grand place" is een ware belevenis, alhoewel dat ik moet toegeven dat ik er zeer lang over doe om één pagina te lezen. Ik word voortdurend afgeleid door vrouwen die zich elegant bewegen in mijn gezichtsveld. De schoenenmode voor deze zomer bevalt me (klein hieltje en puntige top). De voetfetisjist in Murke focust zich altijd in eerste instantie op het schoeisel van de bevallige dames.

Vervolgens wandel ik enkele uren in stadsdelen van Lille die ik nog niet goed ken en uiteindelijk beland ik terug in het 'vieux lille" waar ik op een terras nog een paar glazen rosé nuttig. Wat is Lille een prachtige stad. Hoe beklaag ik de conservatieve oetluls die Brugge het summum vinden (losers !!!). Ontdek de ware spirit van een stad in Lille.

Om 15h00 krijg ik een telefoontje vanuit Nederland van het "Arrow Classic Rock" festival met de vraag of ik morgen kan langskomen om eens te spreken met de organisator van o.a. Arrow Classic Rock http://www.arrowclassicrockfestival.nl/ en Fields of Rock http://www.fieldsofrock.nl/ De organistor had mij graag eens gesproken betreffende een evtl. samenwerking in de toekomst tussen Arrow, FOR, Schwung en Sweden Rock http://www.swedenrock.com/frameset.cfm

Op die manier zouden we gezamenlijk een bod kunnen uitbrengen op bepaalde Amerikaanse acts. Ik was vanzelfsprekend vereerd maar na een paar minuten kwam de rationele, economische kant weer boven bij Murke. Dit zijn allen major festivals van 20.000 tot 60.000 toeschouwers m.a.w. deze festivals werken met veel grotere budgetten maar binnen ons budget zou het uitstekend kunnen zijn indien we ons karretje kunnen koppelen aan deze grote vehicels.

Ik had al dikwijls het idee gehad om eens met die mannen af te spreken maar ik vond het eigenlijk niet opportuun dat een kleine speler dit initiatief neemt. Nu word ik zelf uitgenodigd en Schwung kan er alleen maar mee winnen

Dus nu vlug het bedje in en morgen met een klare, commerciële blik naar Lichtenvoorde om even van gedachten te wisselen met de mannen van Arrow, FOR en Sweden rock.

Mijn huiswerk is al lang gemaakt in mijn hoofd

1 opmerking:

Anoniem zei

muur, go for it :

Ted Nugent, Journey, Bob Seger, Whitesnake, Lynyrd Skynyrd, Def Leppard, The Allman Brothers band, ZZ Top, George Thorogood, Molly Hatchet, Blue Oyster Cult, Van Halen,....