dinsdag, juni 07, 2005

Uit de oude doos


Ik was gisteren op zoek naar een document en vond in een archiefdoos bovenstaande foto. Dit bracht me op een idee om nu en dan een foto uit mijn rijkgevuld archief op mijn weblog te plaatsen. De rubriek heet heel toepasselijk "uit de oude doos".

KLIK OP DE FOTO VOOR EEN GROTERE WEERGAVE

Deze foto dateert van het pre-GAIA tijdperk toen ezels nog schaamteloos gebruikt werden ter promotie van een kroegentocht. Deze foto werd genomen in 1992. Op de foto herkennen we volgende personen. Van 2 mensen ken ik hun naam niet meer. Indien je hun naam kent, plaats de naam dan in comment.

Van links naar rechts :

De Beverse salamander Filip V.
een glimp van schacht Bart
De slange (de ezel zonder gitaar rond zijn nek)
????????
een glimp van ?????
tante Tina (in haar meest sexy outfit van 1992)
het hoofdje van de brandkastenman Filip D.
Murke Posted by Hello

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Murke, wat wijst er in je broekzak richting Tina ?

Anoniem zei

zeker dat het naar Tina wijst, volgens mij wijst het naar de ezel

Anoniem zei

Geen gevaar!
Zijn linkerhand heeft alles onder controle!

Anoniem zei

De twee andere
: Hengst Joye en Pater Callewaert