dinsdag, februari 14, 2006

Valentijn

Valentijn is natuurlijk een kunstmatige dag die in het leven geroepen werd door de middenstanders om de verkoop van bloemen en prullaria aan te zwengelen.

Mijn stoere buddies verklaren dan ook allemaal aan den toog : "ik doe niet mee aan Valentijn".

Maar Murke vermoedt dat ze hun lieftallige partner toch verwennen met een kleine attentie..... en indien ze dit niet doen ........ Shame on them !!!

Wie durft zich te outen in "comments" dat hij / zij iets gekocht, gedaan heeft voor de partner in het teken van Valentijn. Murke maakt zich geen illusies en verwacht dan ook geen "comments" want hun "imago" hé... :-)

Murke was deze morgen wel getuige ten huize 't mienwerkerke waar zich het volgende afspeelde :

mienwerkerke : dinsdagliefje, ik heb iets gekocht voor je Valentijn
dinsdagliefje : jaja, 't zal wel zijn
mienwerkerke : echt waar ! Ik weet dat je graag leest dus heb ik een boek gekocht
dinsdagliefje : Dat is lief ! En wat is de titel van het boek ?
mienwerkerke : Koken voor beginners

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik kreeg dat boek van 't mienwerkerke om vanavond ('t is dinsdag) aan jou door te geven voor Valentijn ! Kwestie dat je een nuttig cadeautje zou krijgen. Dinsdaglief

de bevers zei

joepie !!

Anoniem zei

Murke,Dinsdagliefje
de slange zal dit ook kunnen gebruiken zeker
't mienwerkerke

Elsbabbel zei

Ik zit hier nog altijd op de wachtlijn.
Een mens krjgt daar koortsblaren van.

Anoniem zei

krjgt,
du ocksa vätare oaktat ännu ett bit uppat Doritto...

Elsbabbel zei

in de olie gevallen, schat ?
vorige keer was het alleen uw gsm

de bevers zei

Matanza,

stoute boeboe ! De identiteit aannemen van Dorito :-) Gelukkig weet Murke dat er momenteel een stel Zweden op bezoek zijn in jouw bedrijf.

Ik denk dat het een vuil zinnetje is dat je daar geschreven hebt. Ik begrijp enkel : "Jij ook, pas op ..." Kun je de rest vertalen uit het Zweeds

Anoniem zei

lieve Els en beste Stef,
MATANZA vindt de uitlating van Murke heel onterecht,en wilde enkel
melden , pas jij ook maar op Doritto...

Anoniem zei

heb tvrouwtje zoals ieder jaar een keer lekker verwend

andy L

Anoniem zei

andy,

het vrouwtje verwend ?

heb je ervoor gezorgd dat je niet thuis was misschien ?

graptjen pol