vrijdag, februari 17, 2006

Een moto voor Oguh



















Uit goede bronnen heb ik vernomen dat Oguh zich bovenstaande moto aangeschaft heeft.

Met deze Dodge Tomahawk is hij in 10 minuten bij de gave. Deze machine heeft een topsnelheid van om en bij 500 kms en trekt op van 0 tot 100 kms/h in 2,5 seconden

Bekijk dit monster (en dan bedoel ik niet Oguh maar de moto) op onderstaande site

http://www.dodge.com/tomahawk/flash.html

Test riders wanted. Bring an extra pair of clean paints.

Luister ook naar de prachtige metalriff

3 opmerkingen:

Elsbabbel zei

Best een stevige motovest kopen met niet afrukbare armen, he Reus !

Anoniem zei

Murke, 'k ben mijn (en haar) leven nog hiet moe hoor!
Trouwens, ik ben allergisch voor talkpoeder en andere van die baby - billen - zalfjes, nodig om natgepieste lichaamsdelen terug in de plooi te krijgen.

Anoniem zei

Wuk nen Amerikaansen seutebak is me dadde zeg :D Moa 'k wille doar wel ne kjeir mee rien, moa zieje zeker dat da spel nie uit mekaar goat vallen?