dinsdag, februari 07, 2006

Een eigen weblog voor de vele bezoekers ?

Soms hoor ik het volgende :

"Murke, je hebt geluk dat wij geen weblog hebben anders zouden we nog schone zaken kunnen publiceren"

"Murke, ik heb nog een paar mooie foto's en cartoons, misschien is dit iets voor je weblog"

"Murke, je hebt geluk dat je een weblog hebt want dan kun je in de artikels schrijven wat je zelf wil....ik zou het anders geschreven hebben"

....

Verder krijg ik veel emails met suggesties,... en ik kan niet alles plaatsen op mijn eigen weblog. Ik selecteer slechts bepaalde zaken

Wel ik kan voor jullie een weblog openen indien jullie dit wensen. Ik plaats dan alle nodige info op mijn weblog o.a. paswoord,.... en dan kan iedereen die dat wil foto's, links, spelletjes, zijn visie op het leven,.... plaatsen op deze gemeenschappelijke weblog.

Zien jullie dit zitten ?
Durven jullie het aan jullie hersenspinsels te openbaren aan een breed publiek ?
Blijven jullie bij woorden of gaan jullie over tot daden ?

Laat maar weten of jullie dit zien zitten want ik ben er zeker van dat ieder van jullie iets te vertellen heeft ! Het zou trouwens tot een mooie wisselwerking kunnen leiden

Indien geïnteresseerd, laat het maar weten in "comments"

Bij voldoende interesse, start ik, naast Murke, een gemeenschappelijke weblog op

8 opmerkingen:

Anoniem zei

het

Anoniem zei

het fiet dat ik als eerste reageer bewijst maar nog eens dat velen zeggen, maar weinig doen. vroeger maakte ik ook altijd mijn plannen wereldkundig aan iedereen die het horen wilde (en deed daarna niks). Nu hou ik mijn bakkes, doe eerst iets, en breng het dan wel eens" in de groep".
jaja, die oude spreuken; "geen woorden maar daden". :-)
murke is de king, geen bluf maar poker in zijn pollen...

Anoniem zei

het "fiet", feit vaneigenst

ik ging ook leren typen, maar heb het duidelijk nog niet gedaan

vgm

Anoniem zei

't mienwerkerke kan een beetje typen maar nie schrijven.
Als het een weblog is met een mooie lay-out vb een zwarte achtergrond, zal 't mienwerkerke af en toe wel iets plaatsen.

de bevers zei

Ok Mienwerkerke voor jou een weblog met zwarte achtergrond maar tevens met zwarte letters :-)

Anoniem zei

Geen probleem, de letters op mijn toetsenbord zijn reeds in het zwart.
Nu nog een geschikte naam vinden.
"Anonymous said..." "MURKE & COmments" "Poane Penne" ... vul zelf maar aan.

Anoniem zei

Ik heb nog een paar zeldzame foto's van Murke klaar liggen: Murke danst, Murke met vrouw,... Dus laat maar komen.

Anoniem zei

Murke doet aanzoek ....
Schitterende foto's die dit bewijzen.