maandag, februari 27, 2006

Murke is een eend ?

Ik had gehoopt dat ik een beer was. Vooral die winterslaap spreekt me aan. Maar nee, na het invullen van onderstaande test, blijkt dat Murke een eend is.

Zo'n stom beest ! Laat maar weten welk beest overeenkomt met jullie

You Are A: Duck!

duckFound in many lakes and ponds, ducks are a common site the world over. Known for their famous quack, ducks tend to congregate in flocks or go off on their own in pairs. As a duck, you may seem friendly at times but will not hesitate to bite if someone is bothering you. Your love for travel and preference for being in crowds are some reasons why you are a duck.

You were almost a: Lamb or a Duckling
You are least like a: Groundhog or a MouseCute Animals Quiz

8 opmerkingen:

Anoniem zei

I am a puppy ('t zijn er nog die dat zeggen, haha!).
Best da'k geen eend ben, 'k zou moeten binnen blijven van nu voort...)

Elsbabbel zei

ik ben een parkiet !
loving warm weather and being quite loud but you cannot look at a parakeet without falling in love

Anoniem zei

ik had t wel gepeist;
nen aap

vgm

Anoniem zei

Ophokken? Of toch liever instrijken met sinaas?

Anoniem zei

Elzebabbel, nog plaats in jouw kooi ? 'k Ben ook een parkiet. Dinsdaglief.

Elsbabbel zei

Dinsdaglief, kom er gerust bij, dan kunnen we elkaar lekker vlooien

de bevers zei

Elsbabbel en dinsdagliefje,

Is er nog plaats in jullie kooi voor een eend :-)

Anoniem zei

Ik ben een beer, ik weet allen niet als de grote of de kleine beer is...
Matanza