woensdag, februari 01, 2006

Pokeren met "naughty Elita"



















Ik hoor niks meer van mijn pokervrienden. Waarschijnlijk durven ze me niet meer uitnodigen voor een pokeravond want als "pokerface Murke" 'in the house' is, verliezen ze veel geld.

Ik verdenk hen er zelfs van dat ze geheime pokeravonden organiseren waarop Murke niet uitgenodigd is.

Momenteel volgt Murke pokerlessen voor gevorderden bij Elita (zie foto).

Wil je ook eens kennismaken en chatten met Elita ga dan naar onderstaande site

http://elita.multipoker.com/messenger/

Vul een screenname in, druk vervolgens op OK en je kan chatten met Elita. Als je haar iets vraagt, doet ze het ook. Elita spreekt echter enkel Engels.

Tik bijv. in "Show me your bottom" en wacht op haar reactie en antwoord. Enkel professionele pokerspelers komen hier mee weg :-)

Deze "naughty girl" is er enkel voor "naughty men"

Indien er toch vrouwen zouden zijn die een kijkje nemen, tik dan in als command "Harry Potter" dan hebben jullie er ook iets aan.

Als de pokermietjes toch nog durven pokeren, laat het maar weten

Pokerface Murke !

4 opmerkingen:

Anoniem zei

pokerface murke,

probeer het eens met de nu volgende commandes

Can you dance
copy your tits
Get wet
Get to work
Relax baby
Do you have a dildo
I want to see your pussy
I want your picture
Any boyfriend
You are hot
Kiss me

de enige echte naughty 40 LOL

Anoniem zei

en als je beleefd bent, krijg je veel meer gedaan. Probeer eens

SHOW ME SOME SKIN

en daarna beleefd

SHOW ME SOME SKIN PLEASE

Anoniem zei

't mienwerkerke zit ook te wachten tot het mietje "de slange uit Tirol" een seintje heeft.

de bevers zei

die slange uit Tirol zit waarschijnlijk in Spanje om pepertjes te halen.

Hopelijk krijgen we deze keer bij hem ECHT eten, als zij ons nog uitnodigt vaneigens