vrijdag, februari 03, 2006

Een verzoekje van mijn postbode
















(De bel ging)

Murke : Dag postbode, kom binnen ... een kopje koffie ?
Postbode : Ja Murke, graag
Murke : Postbode, wat kan ik voor je doen ?
Postbode : Wel Murke, binnenkort is het terug Valentijn en ik weet niet of je je nog verleden jaar herinnert
Murke : Ja, op Valentijn was er voor mij alleen 35 kg post. Duizenden brieven van vrouwen die Murke liefhebben
Postbode : Inderdaad en die 35 extra kg waren er de oorzaak van dat ik een hernia opliep. Verder hield ik er een longaandoening aan over want de helft van de brieven was geparfumeerd en die gassen sloegen op mijn longen
Murke : jawadde facteur, ik wist niet dat het zo erg was
Postbode : Murke, ik weet dat je een weblog hebt. Zou je jouw aanbidsters kunnen vragen om brieven te verzenden vanaf nu tot 20 februari. Op die manier worden de brieven gespreid over meer dan 10 dagen en zal ik per dag niet meer dan 5 kg extra moeten meeslepen. Kun je de meisjes ook vragen om de brieven minder te parfumeren
Murke : Postbode, ik zet dat dadelijk op mijn weblog. Die lieve schatten zullen dit zeker respecteren
Postbode : Bedankt Murke, je bent een goed mens ........ en voor ik het vergeet, Ik heb hier nog een valentijnskaart van mijn dochter Irene

EXTRA EXTRA EXTRA ..... READ ALL ABOUT IT !!!

Bericht aan alle vrouwen

Ga naar onderstaande link en kijk naar Murkes videoboodschap

http://www.careerbuilder.com/monk-e-mail/Default.aspx?mid=2946650&cbRecursionCnt=1&cbsid=0b04b0c811294d0aaa00c370bb9bc442-192251572-TU-1

Casanova Murke

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Murke,

WAKKER WORDEN, ge droomt nog

Anoniem zei

het beeldklopt al, waar is die gouden ketting?