maandag, februari 06, 2006

Een paar anagrammen

















Ik heb terug een paar anagrammen gemaakt. Hou enkel rekening met de woorden in het vet

een voorbeeld : Haar TRAINER zag het NUT niet in van verdere optredens

We zoeken hier TINA TURNER

Wie lost onderstaande anagrammen op. Antwoorden kan je via "comments". Veel puzzelplezier !

1. Doordat ze bij het discuswerpen altijd buiten de CIRKELS SMIJT, kiest ze een andere sport.

2. "Ik maak je BEELTENIS PUUR en RAP" : zei hij

3. Van dit mannetje KNELT zijn LUIERTJE zodat hij met zijn KLIEKEN en klakken op zijn treintje valt.

4. Hij riep LUID naar de POOIER : “Ik heb nooit een relatie gehad met minderjarigen”

5. “Ik wil mijn TARBOT GEBRILD” zei deze Waal die beter het Chinees beheerst dan het Nederlands

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zie in die pooier Gilbert Bodart die Kim Clijsters aan Klein Klein Kleutertje koppelt.

O.P.A. ( Outstanding Pimp Analyst)

de bevers zei

Well done O.P.A. (Ooit Peer Aanhanger)

1. is inderdaad Kim Clijsters
3. is Klein Klein Kleutertje
5. is Gilbert Bodart

Wie vindt de oplossingen voor 2 en 4 ?

Anoniem zei

4: Elio Di Rupo

Matanza

Elsbabbel zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Elsbabbel zei

3 en 4
In de UIENTAPPERS BURELEN riep de
POOIER LUID : "DRIELOOP UI, ROEI LUIDOP !"

Elsbabbel zei

5 en 1
DRABBIG TORTEL SMIJT CIRKELS

de bevers zei

Blijkbaar vindt niemand de oplossing voor 2.

Wel dit is PIETER PAUL RUBENS

URMEK