woensdag, augustus 24, 2005

Verhuur je man, vrouw, lief,....

Een getrouwde man of een getrouwde vrouw wil er soms wel eens met iemand anders op uit trekken. Maar ja, wat doe je dan met die man of vrouw waar je bijna altijd bij bent.

De oplossing is simpel. Verhuur je man/vrouw voor minstens een 4-tal uur. Op die manier kun je er eens met iemand anders op uit trekken.

Zo is er een vrouw uit Jette die haar man verhuurt voor 4 uur op de veilingsite Ebay. Je kan hem huren voor huiselijke taken (maar volgens haar is hij niet echt getalenteerd). Je kan hem huren voor een diner bij kaarslicht (maar volgens haar is hij gierig). Je kan hem huren voor een massage (maar zij zelf heeft nog nooit mogen genieten van een massage)

Bekijk het op http://cgi.benl.ebay.be/Homme-parfait-a-louer-UNIQUE_W0QQitemZ6203082857QQcategoryZ40840QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Als ik in mijn onmiddellijke omgeving rondkijk, zie ik verschillende mannen/vrouwen die hun wederhelft wel eens zouden willen verhuren.

WEL DAT KAN NU op Murkes weblog. Voor de fun, of gemeend. Met echte namen/fictieve namen/met foto/zonder foto,.... alles kan. Mail me je tekst en alle toebehoren en binnenkort verschijnt dit op mijn weblog.

Wie durft ???

Geen opmerkingen: