dinsdag, augustus 30, 2005

Een doodgewone dag ten huize Murke (6)














De buitenlucht deed me deugd. Ik besloot te wandelen naar mijn appartement. Mijn GSM trilde in mijn broekzak, een SMS'je van, hoe kun je het raden, Joke Van de Velde :

"Murke, ik ben op je appartement. Ik heb jouw appartement pico bello opgeruimd. Momenteel tref ik de voorbereidingen voor een prachtig 'dinner by candlelight'. Ik verwacht je binnen een uurtje. Kan ik nog iets voor je doen ? Kusjes, Joke"

Zo kende ik Joke weer. Plots dacht ik eraan dat ik mijn kat gisteren en vandaag nog niet gevoederd had. Snel een SMS'je zenden naar Joke zodat ze het beestje van eten kon voorzien

"Vergeet de poes niet"

Momenteel heb ik ook een webcam geïnstalleerd in mijn appartement zodat jullie mijn avonturen live kunnen volgen.

Ga naar : http://www.zorra.be/AV/2004/AV_TMF_v1_0204.htm

(wordt vervolgd)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Murke,
Je hebt ooit gezegd dat 'als ge begon te dementeren', we je een nekslag moesten geven.
Ik denk dat het moment nabij is....

Anoniem zei

prachtig ! , spontaan aan het lachen geslaan voor mijn scherm. De mix absurde tekst en video is uitstekend gevonden

Anoniem zei

whoehahahahahaahah

Anoniem zei

I absolutely love all that beautiful pink and beautiful pink headband she's wearing. She looks so beautiful hot sexy and feminine in all that beautiful pink and beautiful pink headband. That beautiful pink headband makes her hair look so sexy with how it splits her hair.