vrijdag, april 28, 2006

Pauze tot 1 juni

Schwung 2006 nadert en het worden nog drukkere tijden voor Murke. Daarom zul je mijn schrijfsels moeten missen tot 1 juni.

Murke houdt er vanaf nu een Spartaans regime op na om van Schwung 2006 een succes te maken. Murke is ervan overtuigd dat alle Schwungmedewerkers er de komende maand ook nog een tandje zullen bijsteken en alzo bijdragen tot het welslagen van deze 8ste editie

"Een gezonde geest in een gezond lichaam"

Tot op schwung 2006 (www.schwung.be) houdt Murke zich aan onderstaande regels :

  • Minstens 6 uur slaap per nacht
  • Niets van alcohol tot op Schwung
  • Niets van rookwaren tot op Schwung
  • dagelijks minstens een 1/2 uur lichaamsbeweging
  • kaartingen, quizzen, pokeravonden,.... worden uitgesteld tot na Schwung, met uitzondering van de muziekquiz op 7 mei (promo)
  • Murke staat op met Schwung en gaat slapen met Schwung
  • Murkes relatie met de BV wordt één maand stopgezet
  • Murke drinkt dagelijks 2 kopjes Denolin thee
  • Murke start vanaf nu een Ginseng-kuur
  • Murke eet dagelijks minstens 2 stukken fruit en verse groenten

Hieronder vind je de prachtige TV spot die vanaf 1 mei te zien zal zijn op WTV & FOCUS

Verder kan je nog altijd terecht op de weblog van Elsbabbel alwaar je kan kennismaken met de vreemde hersenkronkels van Elsbabbel (http://elsbabbel.blogspot.com)

Tot op Schwung 2006 en nadien afspraak op 1 juni op mijn weblog

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Kan er iemand een dokter bellen.

't mienwerkerke

Elsbabbel zei

Moa vintje toch,
dat geloof je nu toch zélf niet !

Elsbabbel zei

Dokter ?
Beter : dwangbuis of doodskist !
Murke, ben jij diegene die ooit zei : de dag dat ik 'raar' begin te doen, geef mij dan aub een nekslag ?

de bevers zei

nee Elsbabbel,

De dag dat ik sandalen draag of een caravan koop, mag je me een nekslag geven

een murke die zich al een ietsiepietsie gezonder voelt

Elsbabbel zei

Ge zit toch niet in de klauwen van één of andere sekte ?

Anoniem zei

iedere da ne yoeghoert in 4 kleuren , doet wonderen
erdel

de bevers zei

erdel,

Jajaja Luc Lybeer - yoghurt njam njam

Anoniem zei

Naast een caravan en sandalen, murke, moet je er voor de volledigheid ook nog geitenwollensokken aan toevoegen en iets zegt me dat de volledige inhoud van de festivaltent van Dranouter op de drukste festivaldag jouw levensvreude serieus zou aantasten waardoor je drang tot procreatie van het menselijke murkesras een boost zou krijgen waardoor de wereld overspoeld zou worden door mensen in bermuda en hawaihemdjes met welliswaar bergkousen en combatboots aan de voeten waardoor het geheel 'zum kotsen' zou zijn en je die nekslag dus dubbel en dik verdient ( voor de liefhebbers deze zin is te ontleden tot het 17de vlak(volgens Paardekoper tenminste))

Anoniem zei

Ik mis Murke

zijn oogappel uit T.

Anoniem zei

ik ook
het steentje in zijn schoen

Anoniem zei

En ik dan!
(Den Brigand uit de Platte Tube)

Anoniem zei

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

Anoniem zei

Especially I like the first site. But other links are informative too, if you are interested check all those links.http://indexmachine.info/1173.html and http://indexmachine.info/3182.html