zondag, april 23, 2006

Mijn eerste cache




















Lees eerst het vorige artikel ivm Geocaching

Deze morgen was ik vroeg op en plots bedacht ik dat ik via de GPS van mijn wagen tot aan de parkingplaats zou kunnen komen.

En met een beetje oriëntatie en geluk zou ik misschien de "cache" kunnen vinden.

Ik ging voor "De Keuneleute" in de omgeving van Staden (zie link in onderstaand artikel). Ik bekeek de cryptische omschrijving (met een grote g/ch fout) en ik vertrok. Ik voelde mij terug een tiener.

Na een tijdje kwam ik bij een uiterst, mooi stukje natuur. Ik parkeerde mijn wagen op

N 50° 56.542 E 003° 00.789

De cache lag op

N 50° 56.588 E 003° 00.808

Dus een beetje oriënteren en dan op zoek. Na 3 minuten vond ik de cache en ik was dolgelukkig.
't is echt wel een tof iets.

Stimulans voor jullie om ook te zoeken

Sommigen denken dat ik een relatie heb en ze zitten er recht op. Murke heeft al een tijdje een relatie met een bekende vrouw (een BV zoals we zeggen). Eén iemand heeft ons reeds samen gezien in Brussel maar deze persoon heeft beloofd te zwijgen. Waarschijnlijk maken we onze relatie in de zomer bekend. Ik heb echter een omfloerste tip achtergelaten in de "cache" (in de keuneleute) voor de mensen die niet meer kunnen wachten tot deze zomer

Veel zoekgenot

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Murke,
Een tijd geleden las ik in de Metro een artikel over Geocaching. Toen dacht ik al dat dit eens leuk zou zijn om te doen met de Bevers ergens na Schwung en tijdens een verrassingsreis. In iedergeval zal ik ook wel opzoek gaan naar het berichtje dat u neerpende. Die BV intersserd mij niet maar wel het spel. U kan dit ook spelen zonder GPS maar dan moet je beschikken over een kaart, kompas en de kennis van kaartlezen. Het is dus een spel voor mannen.
't mienwerkerke

Anoniem zei

elaba

geheimhouding was beloofd tot na het festival

Tot de zomer is een ander paar mouwen, bel me eens we vinden wel een oplossing :-)

Anoniem zei

Ik ben er ook aan begonnen.

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?ID=35982